torsdag, september 22, 2011

2011-09-22

Hej! Inte blivit några inlägg på några dagar igen. 

Denna vecka har iallafall gått jättefort, Tisdag och Onsdag var jag hemma för jag har ju varit förkyld i flera månader och det gick över till halsen och fick feber så låg hemma och var jättedålig. Blev bättre igårkväll så idag har jag varit i skolan och haft Matte och Bild, roligt som alltid. Älskar folkhögskola, och folket.. helt underbara! 

Nu har jag nyss plockat och donat lite och provat mina nya kläder som kom med posten idag, det är 5e paketet på 2 månader. Massa nytt, dock var Jeansen jag beställde helt för stora, har gått ner en hel del i vikt så tror man att man har samma stl kvar som tidigare men så är det ju inte, så dom ska jag skicka tillbaka. 

Ska väl börja med mat snart och sen kolla upp lite saker för morgondagen, då det bär av till Uppsala med älsklingen, Micke och Charlielou. Ska bli riktigt trevligt, i morgonkväll ska jag och Charlielou till min kompis Sandra som ska ha "Dildoparty", känna, klämma och lukta på en massa snuskiga saker är väl trevligt på en Fredagkväll med en massa brudar, inte sant? haha..

Lovar er att ta massa bilder i helgen, återkommer när jag har tid! 

Världens bästa är du Joakim! 

Inga kommentarer: