onsdag, september 14, 2011

2011-09-13

Godmorgon! Jag har inte skrivit på ett tag igen för jag har haft fullt upp, har tusen saker att berätta och visa er massa kort men inte haft tid ännu och har inte än heller. 

I skolan flyter det på bra, gillar folket och lektionerna funkar fast man får göra saker man inte gillar ibland. Men bara bita ihop och jag är inte rädd för att testa på nya saker. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och göra mig klar, åka till farsgubben med min matlåda för jag ska luncha med Elena idag i skolan istället. Idag har vi sovmorgon, skönt att få sova åtminstonde 1 timme längre. Nu ska jag bara kolla min beställning av kläder på Ellos innan jag lär dra mig från datorn, beställt 4e paketet igår. Jobbigt nu efter då man kunnat beställt ALLT i samma från början men man hittar ju nya saker hela tiden man vill ha, frakt och exp.avg är ju skitdyrt, 100 kr varje gång på det. 

Aja, dags för ännu en dag och denna utan regn, Jippi.. Ha en bra dag! 

Jag och Peavey.. 

Inga kommentarer: