fredag, september 16, 2011

2011-09-15

Hej! Idag är det Fredag, dagarna bara rinner iväg. Sitter vid min lilla dator nu så tänkte visa er kort på nya hyllan i sovrummet som jag satt i kort i ramar och ljus sen vår klocka i vardagsrummet som är över soffan. Idag har jag varit i skolan iallafall.. Gick bra, har jobbat med temat Ikea, så jag och Emma har gjort en massa.

Nu snart kommer mamma och pappa med Peavey, han har varit hos dom 2 nätter, sen kommer älsklingen hem snart också. Och jag blev så sugen på julköttbullar, så ska göra storkok idag och frysa in. Är ju kryddpeppar i dom som gör själva smaken. Fan, längtar tills julbordet.. Lax och sånt, men idag är det sol och så himla fint väder så vart sugen på att grilla men det sket sig då det blir hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner istället.

Aja, blir lugn kväll.. Ska gå igenom lite saker här hemma också. Har precis storstädat nu så har lite kläder att gå igenom som Elena ska få titta på om hon vill ha någonting. Hörs när vi hörs!


Inga kommentarer: