måndag, maj 18, 2015

The naked true of the trip to Ullared.

Ni kommer inte tycka att något av detta är roligt men jag börjar skratta direkt när jag tänker på det. Man måste vara med för att förstå och veta hur jag och Malin är ihop, helt störda! Här kommer några pinsamma & roliga saker som hände i helgen. Skratta om ni vill, tyck att vi är störd men detta skriver jag enbart för att vi ska komma ihåg detta.

-Malin och jag ska duscha i servicehuset på campingen och vi hade tagit av oss våra bh-ar i stugan så man slipper ta med så mycket tillbaka för vi hoppade i mjukiskläder efter duschen m.m Iallafall så skulle vi gå på toa före och vi är helt ensamma där inne på tjejernas badrum. Sen hör jag Malin säga "Men oj, glömde visst att låsa dörren." Självklart trodde jag det var till mig hon sa det för vi satt och snackade lite i mellanåt där på toaletten. Kommer ut före henne och det står en tant där, jag hade inte ens hört att hon hade kommit in. När hon var klar och Malin kom ut från toaletten berättat Malin att hon hade ju dragit upp dörren in till hennes toa och där sitter Malin med mensbinda i trosorna och tröjan uppkavlad så pattarna hängde fritt. HAHA!!

- Dag 2 i Ullared när vi tar en pause i shoppandet och beger oss upp två våningar så sitter en tjej och kille runt 30-40 år på en bänk och tjejen är lite rockig av sig och frågar vart jag köpt mina låga leoparconverse, säger att jag köpt dom på Deichamann i Falun , dom är från skåne hör jag direkt och dom börjar prata om att dom brukar köpa skor åt sina barn där. När dom ska gå därifrån säger hon "Hörrdu, jävlar va snygg du är."

- På vägen ner till Ullared sitter jag och kollar ut lite och utbrister "Jag släpper av dig på en sån där älgkompass så hämtar jag dig på vägen hem Malin." Malin svarar då: ÄlgKOMpass? älgpass heter det. HAHAH

- Vi ska gå på toa på servicehuset på campingen och det är två tjejer som är inne i duscharna, jag går på toa medans och Malin väntar på mig för vi skulle duscha efter tjejerna och då tror jag att det är Malin som säger mitt namn och jag skriker "Jaaaaaa..." Men det var tydligen tjejen som var klar före den andra tjejen i duschen som ropade "Sara.." Haha lät exakt som Sandra. Hon lär ha undrat när jag ropade innefrån toan.

- Jag och Malin har en stuga som har ett litet kylskåp och en platta att laga mat på så vi bestämmer oss för att gå ner till servicehuset för att diska skärbräda och kniv som finns i stugan men först lär man ju ha diskmedel så vi åker 6 mil sammanlagt fram och tillbaka till närmaste butik för att köpa det. Vi tänkte att vi kan hacka grönsakerna färdigt så man kan skölja dom och steka köttfärsen till tacosen där nere så man slipper sova i lukten i stugan av tacofärs. Iallafall, vi går ner till servicehuset efter att ha stått och diskuterat att vi ska laga maten där nere, när vi diskat kommer vi på att vi ej tog med grönsakerna ändå, jag går tillbaka och hämtar det och vi börjar skölja och greja, då har vi glömt köttfärsen , hämtar det och steker och kommer till stugan . Öppnar skåpet brevid kylen och där står för det första disktraska, diskborste och DISKMEDEL. Nästa gång tar vi med ALLT vi behöver direkt när man ska laga mat + kollar igenom stugan. Våra hjärnor funkade inte alls denna helg.

- Efter vi hade ätit vår tacos skulle vi duscha och vi skulle springa tillbaka till stugan halvnakna i handdukar m.m för det spöregnade och var svinkallt. När vi kommer till stugan inser Malin att duschnyckeln hänger kvar nere i servicehuset i duscharna så det är bara springa tillbaka igen.

- Vi åker i bilen och det står en tant med en stor hund brevid sig i koppel och Malin utbrister "Kolla en häst." Hahahaha..

- Vi ska gå ner och borsta tänderna på servicehuset och Malin är på toa och jag står där och väntar. Då kommer en gubbe in och säger "Hello my friend" jag säger "Hello", han är antagligen engelskman eller något. Han går in på killarnas toalett och sätter sig, då hör man vääääärldens jävla brakskit sen säger han "Yeaaaahh". Då dog jag, sprang därifrån och skrattade så jag vek mig tredubbel påväg till stugan.

- Vi ska äta ost och kex på kvällen i stugan och massa annat gott. Då är det en ostruta med champinjonsmk och det hatar vi båda. Jag öppnar osten och skär av en liten bit, skjuter iväg den så den fastnar uppe på väggen över ett skåp så den sitter kvar där än kan jag säga. Fick ett ryck och solar iväg resten av osten på Malin och splash sitter den i ansiktet på henne, hälften i håret också. HAHA , då ska hon ta den och kasta ut genom fönstret så hon sitter och slänger med armen som ett jävla lasso och så ska hon kasta men hon kommer 20 cm för osten fastnar i gardinen, HAHA.

- När vi står i rulltrappan med kungvagnarna efter vi hade ätit på Gekås så står två killar i 30 års ålder bakom Malin och filmar oss två med mobilen. Sen så när vi kom ut från varuhuset står dom vid dörrarna och jag får blixten rakt i ögat, då fotar dom mig flera gånger. Jag fortsatt bara att gick. Haha..




Inga kommentarer: