fredag, maj 08, 2015

MAKEUP- The Body Shop

Idag har jag fått hem dessa tre produkter ifrån The Body Shop som jag tänkte visa er. Jag har inte testat något av det, bara kollat färgerna på handen. Ska göra en sminkning med dessa och då får ni se hur det ser ut på.

All- In- One BB Cream - En vit kräm foundation som anpassar sig efter sin egna hudfärg. Lättapplicerad, dryg och fuktighetsbevarande. Har hört att man kan bli lite glansig av den men lite puder på så löser sig det. Jag har nyans 02, medium.  Kostar 200 kr

Shimmer Cube Palette - Ögonskugga i väldigt fina färger, dom är i små kuber så i förpackningen kan man ta upp en liten kub av ögonskugga. Mycket ögonskugga, mycket pigment i dom och skimriga. Kommer bli så fint nu i sommar att blanda dessa färger. Kostar 295 kr

Brush on Sunlight - Pudriga pärlor med riktigt fint skimmer. Denna ska få mina kindben att skimra fint i sommar. Kostar 240 kr




Inga kommentarer: