måndag, maj 11, 2015

THE POWER OF YOUR WILL IS STRONGER THAN YOU THINK!

Godkväll! Denna helg har vart några intensiva dagar. Fredagen bestod av att grilla och umgås hos Micke och Max med Rauni, Jhonny, Matte, Johan och GusstN. Vi grillade och åt, hade mysigt och alla drack förutom jag. På lördagen var det dags för koutsläpp men jag sov för jag hade vart vaken hela natten nästan. På kvällen körde jag in massa folk till Gävle då det var Crusing, kom hem 5 på morgonen och på söndagen var jag i kyrkan och repade med kören för 18.00 började vårkonserten. Jag hade sett fram emot den så länge, men jag klarade av en låt sen fick jag en panikångestattack. Satt mig med Micke och Max som var där och kollade och gud så fint det lät. Så härliga låtar och jag ångrar att jag inte försökte en liten stund till, det hade säkert gått över.

Idag har jag vart inne på möte i Sandviken, det gick bra och är väldigt stolt över vad jag gjorde och hur allt slutade. Detta är början på något bra för mig känner jag. Vart en vända på Dollarstore där jag hittade en liten knippe med rosa plastblommor som nu får pryda mitt köksbord, så länge inte katterna äter upp dom. Ja dom äter plastblommor till och med.

Nu ska jag snart sova, blir en lång dag i morgon.

Inga kommentarer: