fredag, maj 08, 2015

I ONLY KNOW WHAT I KNOW.

I Tisdags åkte jag och Malin till Horndal och sa hej till älskade Simone och hennes mamma, jag kan inte fatta att det är 5 år sedan nu i Oktober som du lämnade oss, vackra du. 

Senare mötte vi upp Micke, Max, Matte och GusstN vid Oppsjön där dom skulle fixa några saker för dom brukar campa där på sommaren, sen gjorde vi en brasa och dom grillade. Försökte fiska men vart inge, det är så långgrunt där så kanske därför, fast Matte stod precis vid en fors där det tydligen är djupt men men, bättre lycka nästa gång. Vart en sen kväll och jag somnade till en film jag slog på. Ska skriva några tips på filmer någon dag, har sett några riktigt bra som jag ska skriva lite om. 

Idag Torsdag (Detta inlägg kommer dock efter tolv, natten mot fredag) har jag inte gjort så mycket, kvällen spenderades i kyrkan där vi repade i över 3 timmar med kören, det gick bra och var riktigt roligt. Spelade in lite så ska fixa i ordning en snutt ifrån det jag spelade in så ni ska få höra också. 

Nu ska jag lägga mig, har varit febrig idag, ska upp om några timmar igen sen blir det en fullspäckad helg med koutsläpp, Crusing och konsert. Goodnight!



Inga kommentarer: