söndag, mars 22, 2015

LOVE MIGHT NOT BE CLEAR TO SEE BUT LOOK ANYWAY!

Idag är det Söndag och i morgon börjar en ny vecka med nya möjligheter. Som jag skrivit många gånger så för varje dag öppnas en ny väg att välja, vart man än hamnar så finns det alltid en annan väg att välja. Man kan ta del väg, men vid slutet av den så finns många nya. 

Gårdagen var jag hemma hela dagen och vilade och sen på kvällen åkte jag och Malin till Sandviken, tog oss en promenad i kylan och åkte runt lite. Träffade våran vän Michael som vi pratade med en stund för han skulle resa till Tyskland idag. 

Idag har jag spenderat min Söndagseftermiddag hos mina föräldrar där min bror och syster med deras familjer varit, gosat massa med systers lilla bebis Agnes och lekt med dom andra barnen. Man blir verkligen fylld av glädje av barn och jag hoppas att jag själv kommer få uppleva känslan av egna barn i framtiden. När den dagen kommer, då vet ja att jag är redo för att bli mamma. 

Kvällen ska spenderas med bästa Malin, vi ska se skräckfilmen Ouija och även någon annan komedi efteråt. Man lär alltid avsluta en skräckfilm med komedi. Kommer väl inte bli mycket sova för mig efter Ouija, Malin har sett den på bio och allt som har med andar m.m och göra är jag livrädd för. Såååå vi får väl se hur det slutar. Ska också ha ett skype-samtal med en vän i Portugal idag, men mer om det en annan dag, kanske har roliga saker på gång. 

Nu så blir det att åka och handla lite sen möta upp Malin. Hoppas ni haft en bra helg, nästa vecka kör vi minst inlägg varje dag, ska försöka iallafall. 


Inga kommentarer: