lördag, mars 14, 2015

Influensa deluxe!

Denna vecka har varit hemskt, det var länge sedan jag var så dålig som jag varit/är!
Efter att jag inte stod ut mer med igensvälld hals, tryck i hela ansiktet och huvudet, lock i öronen och 40 graders feber varje dag i en vecka kontaktade jag läkare i Torsdags och det visade sig att jag åkt på en hel drös med sjukdomar. 

Halsfluss, lunginflammation, öroninflammation, ögoninflammation och bihåleinflammation. Vilken influensa, allt detta med 40 graders feber.. Jippie!! 

Började med antibiotika och andra mediciner direkt och är inne på dag tre, den skillnaden som blivit hittils är att febern ligger på 38,5 grader nu och torrhostan har gått över till hosta med slem. Hoppas hoppas hoppas att det snart blir ändring på detta, 1,5 vecka sjuk i morgon och det räcket. 


Inga kommentarer: