söndag, mars 15, 2015

GLOSSYBOX

Nu ska jag tipsa er om denna grej som många av er säkert redan vet om, nämligen Glossybox!
Jag har skickat in min prenumation igår och kommer få hem en box med flera produkter varje månad för endast 139kr/månaden.

Jag tänker att dom produkterna som kommer är inte sånna man annars skulle gå och köpa i butik så roligt att få hem blandade produkter, vet att man får med ett läppstift från make up store i denna Mars box och bara det fick mig att beställa detta.

Gå in via denna länk och läs vidare: http://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ2Nzk4



Bilden är tagen ifrån google, alltså INTE denna månads box.


Kommer finnas en kategori för Glossybox på vänster sida nu, där kan ni trycka in för att se alla mina glossyboxar jag kommer visa för er. Men som jag skrev tidigare så kommer min första i slutet av denna månad. 

Inga kommentarer: