torsdag, februari 13, 2014

TIDER RINNER IVÄG

Hej! Dagarna springer iväg när man jobbar 07-16 varje dag. Efter denna vecka så kommer jag nog kunna sova gott i helgen, dock kan jag inte vara vaken halva natten och sova till eftermiddagen då man ska upp 5,30 på måndag igen. Känns som det varit lättare att ställa om dygnet än vad jag trodde.

Annars har inget roligt alls hänt, stickat två barnmössor på två dagar och umgåtts med nära och kära. Nu ska jag iallafall slänga ihop chokladrutor med cocos, vad det nu heter och sen laga mat. Blir tidig kväll varje dag så blir inte så mycket bloggande, har funderat på att börja blogga lite under dagarna ifrån jobbet men då blir det korta inlägg med massa bilder.

Nu ska jag baka så man kan göra kväller någon gång. 




En svarthårig Sandra. Snart blir man brunett iallafall! 

Inga kommentarer: