söndag, februari 23, 2014

Söndag Söndag Söndag...

Hej! Idag är det söndag och denna helg har gått otroligt fort. I fredags när man slutade jobbet så vart det en lugn kväll och somnade före tolvslaget. Igår sov jag nästa hela dagen och spenderade kvällen med Malin framför tvn och såg melodifestivalen och åt tacos, var riktigt mysigt. Idag har jag sett hockey-matchen mellan Sverige-Kanada som vi förlorade med 3-0 och nu finns det inge annat att läsa om på internets nyhetssidor förutom det, men var glad Sverige för vi vann ju silver iallafall och det är bra. 

Annars idag har jag bara städat, tvättat några maskiner och nu ska jag snart laga mat och göra matlåda tills i morgon då en ny arbetsvecka börjar. Sen kommer Malin över och ska färga mitt hår. Kommer uppdatering i morgon under dagen från mobilen! Ciao

Satt upp allt blondt överhår på huvudet och tog ett kort för att se hur jag skulle passa i helbrunt hår. Har denna färg i mitt underhår nu, men blir nog helbrunt inom snar framtid. 

Inga kommentarer: