tisdag, februari 18, 2014

Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Som rubriken säger, Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Tänk på det folk!! 

Iallafall, denna dag har varit seg då jag var jättetrött i morse och nästan aldrig tog mig upp ur sängen men 07-16 blev det jobb. Tiden rann iväg ganska fort efter lunchen, dock har jag inte hunnit med att planera upp morgondagens jobb än men får se om jag hinner det innan jag ska lägga mig ikväll. 

Efter jobbet åkte jag och Malin och gjorde lite ärenden sen fikade vi hemma hos mig. Hon gick precis hem nu och jag har satt igång med maten, jobbigt att stå i matoset när man mår så illa och inte vill äta något själv nu men man vet att man måste ha matlåda med sig till morgondagen, bläää!!! Höll nästan på att spy idag på jobbet också men efter en risifrutti blev det bättre. 

Ikväll händer det inte så mycket mer, göra matlåda, duscha, planera jobb sen sova i tid så man kommer upp. I morgon eftermiddag blir det ett efterlängtat möte, ska bli så spännande men nervöst. Nu lär jag tillbaka till köket, men nu vet ni att jag lever! Ciao


Inga kommentarer: