måndag, maj 20, 2013

9 DAYS LEFT

Godkväll! Det är 9 skoldagar kvar sen är denna resa slut. En ny väg öppnar sig och vart den leder vet jag inte, än. I morgon kör jag en lång dag 9-22 då vi ska ha våran andra Tanzaniakväll då vi berättar om vår resa med bilder, videos, ord och blir loppis, fika, musik och utställning. Ska bli roligt men sorligt då det är slut på min tid att vara gruppledare över detta och sen att skolan tar slut och även min tid som en medlem i Tanzania-gruppen 2012-2013.  Jag kommer fortsätta hålla kontakt med mina vänner i Tanzania och hoppas jag kommer få träffa några av dom igen här i livet. 

Har spenderat denna dag i skolan 9-16 sen umgåtts med Malin, blev en vända till Falun sen nu avslutas denna kväll hos mig med plugg, färga hår och film med Beatrice, Cathrine och Malin. I morgon blir en lång dag men ska uppdatera från mobilen. 

Godnatt! 


Inga kommentarer: