tisdag, maj 14, 2013

2013-05-14

Hej! Just nu sitter jag i skolan med Malin och Christian. Vi gör inte mycket men jag ska snart börja arbeta lite. Har två recensioner att skriva till i morgon som lär göras idag så lika bra att börja med det nu. Soft dag i skolan idag iallafall, 9-16 sen hem och städa och plugga lite.

Har varit dålig på att uppdatera fast jag lovat. Haft fullt upp och sen är jag fortfarande dålig, har hostat sönder revben så har ständigt ont, kan knappt stå rakt eller ligga på sidan, hostan sitter i fast jag fått stark hostmedicin med morfin i och förkylningen är värre än någonsin. Men jag har vart ute på en hel del roliga grejer förra veckan.

Var på bilbingo tisdag och torsdag, vann för första gången på torsdagen, fick tuta 3 gånger för kusin vann två gånger och jag en. Inte så mycket men några hundra rikare vart man iallafall. Sen i fredags var jag och Emelie till Åland en vända över dagen med Eckerölinjen. På Lördagen var det crusing i Gävle med Malin, Emelie, Cathrine och Bea. Vi träffade våra polare från Enköping, Joel och co. kvällen slutade 05,00 i Falun. haha! Söndagen och Måndagen spenderade jag hemma med tvätta, städa och ta det lugnt.

Känner att det är dags att börja skriva lite annat än här i bloggen, hörs senare. Kanske ska göra ett sminkinlägg, vi får se. 

Inga kommentarer: