fredag, maj 24, 2013

2013-05-24

Hej allesammans! Solen skiner, det är underbart väder ute idag men jag lär sitta hemma och plugga hela helgen. 

Har en uppsats jag ska skriva tills tisdag som jag precis börjat lite på som handlar om HIV och Aids i Tanzania. Sen har jag två bokrecensioner som ska redovisas muntligt, en uppgift om en norsk författare som ska redovisas muntligt sen hålla ett föredrag om valfritt ämne i tio minuter inför grupp. Sen har jag ett möte mitt i allt och sista diagnosen i matte. Hur ska jag hinna med allt på måndag?! Det ska bli riktigt intressant. 

Nu ska jag "snoppa" jordgubbarna jag köpte från ett stånd idag och sätta mig på balkongen i solen med bärbara datorn och försöka sätta igång med uppsatsen sen får vi se om något skoj händer ikväll. Tänkte ladda in lite kort från vår Tanzaniakväll senare också som togs med en riktig kamera. Hörs senare! 


Såg en fin blomma i fönstret i skolan.

Inga kommentarer: