onsdag, maj 15, 2013

2013-05-15

Godkväll! Herregud vad jag har fullt upp, är det inte skolan som man lär försöka komma i tid till är det hundratals saker hemma. Tänkte bara säga hej snabbt nu för jag lär skriva ner ett brev som ska skickas iväg angående en rolig och intressant sak som kanske händer i sommar. Hoppas hoppas, ni kommer inte tro era öron eller ögon när ni får höra, om det blir som tänkt. haha! 

Annars så flyter allt på bra, vart i skolan idag och sen städat lägenheten. Revbenet gör idiotont och när jag hostar sprängs mitt huvud. Jag har också klippt av mig håret, det syns på kortet här under. Det var så slitet efter Afrika resan så klippte av 20 cm så har strax under axlarna nu, riktigt skönt till sommaren. 

Nu lär jag skynda mig att få ihop brevet innan det är dags att sova, skola i morgon 9-16 och då blir det full planering angående en grej inom Tanzania. Goooodnatt!


Inga kommentarer: