tisdag, oktober 23, 2012

TÄVLING

Detta är då tävlingen till er om ni vill ha chansen att "vinna" och få hemskickad en Dove Colour Care. Jag tänkte inte köra några frågor utan mer en bildtävling.

Jag kommer dra ut 5 stycken vinnare som får varsin tub balsam hemskickad. Det ni ska göra är att skriva era namn här i en kommentar, sen maila en bild till mig på Sandylower@hotmail.com på en HALLOWEEN outfit nu haft eller någon ni känner. Eller kommer ha nu under halloween. Drar ut 5 stycken jag gillar och mailar tillbaka till er. Skriv även er adress i mailet och en liten kommentar om outfiten.

Svårt?! Kommer dra 5 stycken vinnare tills Torsdag så ni har balsamen hemma tills Fredag.


1 kommentar:

Helena Berglund sa...

Helena Berglund
-Missade att man skulle skriva adress i mailet dock. Skulle jag vinna kan du ju bara ge den till mig någon dag ;)
Kramis!