tisdag, oktober 23, 2012

2012-10-23

Godkväll gott folk! Idag har det vart en fullt upp dag. Började inte så bra då jag vart vaken nästan hela natten för att lilla Stewart vart så kelsjuk och legat och snuttat på mina örsnibbar, näsvingar, piercingar i ansiktet så fick gå upp och göra mjölk och ge han i nappflaska vid 4 i morse. Och av någon konstig anledning jag inte kommer ihåg så hade jag stängt av mitt larm på telefonen så jag tog sovmorgon till lunch.

Efter några timmar i skolan var jag hemma vid 16.00 tiden, Jag och Emelie slängde ihop en äpple & kanelpaj , som jag sedan tog med till mamma och pappa dit bror och hans tjej kom och vi fikade allesammans. Nu på kvällen har jag fotat Emelie lite så det kommer komma upp kort här snart. 

Morgondagen ser ut : Skola 9,00-14,10, Möte 14,30 om framtiden, Gymma och tvätta.

Såhär såg man ut idag, slit och släng hår, Ed Hardy t-shirt..
Justja, vågen visade en massa minus i morse. I looooove it!

Inga kommentarer: