fredag, oktober 12, 2012

LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE


En lista för er som läser bloggen..


Senaste
Låt du hörde: Stiftelsen- Rotlös
Film du såg:
Mat du åt: Avokado på hårt bröd
Kram: Kramade Eva massa i skolan idag.
Puss: W
Känslan: Rastlöshet.
Bråk: ....
Resa: Åland, före det Turkiet.
Glädje: Förra helgen..
Längtan: Afrika resan som börjar närma sig.
Dröm: Att jag pressade i en 20 mm tjock stav i tungan.
Personen du träffade: Emelie
Person du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Christoffer
Gången du var utomhus: För 15 minuter sedan när jag och Emelie var ute och sprang.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, Hela var hundra år sedan med alla syskon.
Men några av syskonen var väl i somras.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Äter inget av det.
Kött eller fisk: Fisk
Hund eller katt: KATT
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Äter inte burgare, men isåfall McDonalds för dom har god glass.
Vin eller Öl: Dricker inte alkohol, har aldrig druckit vin eller öl heller så.
Charter- eller skidsemester: Charter..
Sverige eller Utlandet: Utlandet, trött på Sverige!!
Sport eller nyheter: Sport
Hockey eller fotboll: Hockey - Brynäs IF
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga helst låååångt hår.
Sommar eller vinter: Sommar!!!
.
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Kattmat
-Mjölk åt katterna
-Frukt & grönsaker
-Pepsi max
- Soja

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj & vänner
- Mina tre underbara katter
- Nässpray
- Iphone

3 saker du inte kan äta?
-Kött
-Senap
-Svamp

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Det är många saker.. men hm, Kör bil! :)

Inga kommentarer: