måndag, februari 27, 2012

SVAR FRÅN FRÅGESTUND!


Elin, Hur många piercingar och tatuering har du??? vilken är din nästa tatuering du vill göra? :P ångrar du någon.. ? ska du göra någon mer piercing?


Svar: Jag har ju över 15 tatueringar så först och främst vill jag fylla i 3 av dom innan jag gör någon ny. Men jag har ett motiv jag velat gjort i ca 7 år nu. Jag ångrar många tatueringar jag gjort, men gjort är gjort och det går ju faktiskt att köra laser på dom men alla går att dölja med kläder så dom får sitta där dom sitter. Piercing kommer jag nog inte göra någon mer av, jag har tagit ut många redan nu. Så dom 5 synliga i ansiktet får sitta kvar, däremot blir det väl att göra några i öronen.


Anonym,
- vad har du för ögonfärg och din riktigt hårfärg?
- kan du inte göra sminkinlägg?

Svar: Jag har gröna ögon..   Jag har funderat på att göra inlägg om smink, går ju bra nu när jag köpt en systemkamera som tar bra bilder.. Håll utkik så kan jag lova att göra 1 inlägg i veckan om smink. Dock kör jag aldrig på olika ögonskuggor utan samsamma..så kanske blir tråkiga.

C, Vart köper du dina piercing smycken? Funderar du på att tatuera dig något mer, isf vilket motiv och vilken placering? Samt om du har någon tanke bakom val av motiv :)
Svar: Mina piercingsmycken köper jag på en butik i Åland (Mariehamn) som jag åker till minst 4 gånger om året. Älskar det ställe, bra kvalite, stort utbud och till ett bra pris. Förut när jag var yngre beställde jag från star-piercing på internet. Angående tatuering som jag skrev om längst upp, först ska jag fixa dom jag vill fylla i och så sen ska jag göra en stor grej på mitt lår, motivet betyder mycket för mig men tänker inte förklara det i text. Alla mina tatueringar jag har nu har en betydelse iallafall. :)

Anonym, korscheck är ett ovanligt namn.. vart är de ursprung ifrån`?
Svar: Mitt efternamn har jag fått efter min pappa som är ifrån Tyskland. Jag är ju 50% Tysk och 25 % Rysk och 25% finsk. Men mitt efternamn är Tyskt, bara min släkt som heter så också.. Skönt med ovanligt efternamn!

 Hilf Mir Fliegen är hjälp mig flyga på Tyska.. 
Den sitter på min fot..

Inga kommentarer: