torsdag, februari 09, 2012

2010-02-09

Hej! Fick en order av Jenni att uppdatera så tänkte skriva lite snabbt. Igår låg jag helt slakt hemma hela dagen, kollade på film med Malin på kvällen medans Joakim jobbade bara. Idag ska jag till skolan, inväntar svar från Malin bara så ska vi dra dit. Sen lär jag hem och städa, ska även ladda in korten från kryssningen så ska jag kika igenom om jag har några att bjuda med mig av, men det har jag nog så håll utkik under dagen.

Annars då, är jävligt kallt ute men det är ju vinter så. Nu ska jag leta på min nya ring sen åka, Ciao ..


2 kommentarer:

Jenni sa...

Vilken fin bild på dig! :)

emily sa...

Aha, okej. Mysigt! :)

När jag var yngre och hade anorexi tappade jag jättemycket hår, och sen dess har jag inte vågat färga så jättemycket. speciellt inte blekning. det senaste året har jag blonderat två gånger, sen har jag låtit det vara. men det är absolut gulblont, använder inte silverschampoo eller så. ska färga det nåt tag, typ mellanblond eller så, då tror jag att det gula försvinner, men bara att blondera som jag gjort hittills, så är det väldigt gult fortfarande :)