söndag, februari 26, 2012

MIN SÖNDAG

Godkväll! Jag och Joakim har haft en trevlig eftermiddag nere hos mamma och pappa, myste med Alfred kunde jag inte göra för jag är så förkyld och slemig i halsen så ville inte smitta honom, goungen.

Nu när vi kom hem gjorde jag krämig pasta med ruccola, lax, mozarella och purjolök. Var såååå gott, första gången jag gjorde det och definitivt inte sista heller. Joakim har spacklat och grejat och nu står han i duschen så passade på att lägga in kort på maten, bjuder på en bild på mig också från idag. 

Blir film och tvspel nu ikväll, äta lite fruktsallad. I morgon ska jag och Joakim göra något så jävla galet, är så spänd på vad vi ska göra och så överlycklig. ÄNTLIGEN!!!! Ni får veta i morgon, kanske.. Iiiiiih.... Ha en bra kväll!


(Klicka på bilderna för att se stort)

1 kommentar:

JoJo sa...

kan du inte lägga ut receptet på den där pastan med laxen? :)