måndag, februari 27, 2012

KVÄLLER!!

Godkväll! Idag har jag och Joakim haft fullt upp med lägenheten, han har spacklat och fixat köksmöblerna, dom ska målas på nu ett lager i morgon bara sen är dom som nya igen. Jag har städat och fixat, till kvällsmat gjorde vi Dollarchips, kycklingsticks, grekisk sallad och beasås.. Ljuvligt gott! Har suttit och lirat lite black ops nu och ska snart se på Big Brother, så underhållande.. Speciellt Hanna W! Vilken stjärna.. haha..

Svar på frågorna kommer i morgon, dock har det bara kommit in 4 stycken ännu.. Men bättre än inget, kan ni få låna svar istället. Nu ska jag krypa upp i soffan med älsklingen, han ligger och lockar på mig.. 

Juste ja, klippte mig idag, ca 20 CM.. Vart så skönt, inge slitna toppar alls. 
Underbart.. Saknar mitt svarta hår lite, men blir snyggt med ljusare nu till sommaren.

(Bloggen är inte färdig ännu, bild m.m fattas)

Inga kommentarer: