måndag, februari 20, 2012

2012-02-20

Godkväll! Idag har jag inte kunnat sovit ut fast jag är sjuk, så förkyld och ont i halsen.. Det har varit några gubbar och borrat nere vid hissen för dom ska sätta in en sån där knappgrej så dörren öppnar sig när man trycker på den. Självklart gör dom det nu bara för att jag och Joakim kommer flytta snart. Vi har bestämt oss att flytta till 3rok här i Hofors, ska bli skönt med ett kontorsrum. 

Annars idag åkte jag till skolan en vända på eftermiddagen för jag vill inte förlora nå närvaro, avbokade till och med läkartiden för att åka till skolan. Sen har man varit hemma bara, ska se lite på tv nu sen sova i tid för i morgonbitti är det Engelska hela förmiddagen så lär vara utvilad.

Kanske kommer göra en ny blogg framöver också, men det får ni reda på då isåfall. Sen ni alla kära vänner , jag har inaktiverat mitt facebook konto. Tycker det bara skapar problem, vill någon av mina vänner mig någon så har dom mitt mobilnummer, till er andra - Kommentera eller maila: sandylower@hotmail.com   Ha en fin kväll!


Inga kommentarer: