onsdag, april 13, 2011

DAGENS TUMMAR



  • Iphone, jag har dock inte tagit ut tummen ur arselet och införskaffat mig någon än, men inom snar framtid är jag ägare till en Iphone 4. 
  • Våren, till och med här uppe i mitten av Sverige har det börjat blomma, snön smälter och nu är snart våren kommen, HÄÄRLIGT! 
  • KÄR, Efter 2,5 års förhållande som brast i slutet av förra sommaren trodde jag aldrig att jag skulle bli kär. Men nu i 5 månaders tid har jag varit världens lyckligaste tjej. Kär är bara förnamnet vad jag är, så underbar känsla. 



  • Blondinbella, förut läste jag hennes blogg varje dag men när det började bli en massa affärsgrejer och sånt så tappade jag sakta men säkert av. Snart åker nog hennes länk bort från min blogg under kategorin "Jag besöker". 
  • Pengar, nästan ALLT handlar om pengar varje dag. Så tråkigt att man inte kan göra något nästan då det inte finns pengar. Det ända man pratar om direkt när man sätter sig ner för att komma på något är pengar.. "hur mycket pengar har du då?", "Om vi lägger ihop kan vi köpa det där.." bla bla.. Nästa blir plugga vidare så man får en bra utbildning så man kan tjäna mycket pengar. 
  • Big Brother, jag har aldrig i hela mitt liv kollat på det dom tidigare åren då det gått men nu är jag helt såld, jag och Joakim laddar ner alla avsnitt och sitter bänkad varje kväll. Det är tummen ner, för det är sjukt hela grejen dom gör, men väldigt underhållande. 

Inga kommentarer: