söndag, april 17, 2011

2011-04-17

Godkväll! Blir en sen uppdatering här i bloggen, men bättre sent än aldrig. Inte sant? 

Idag åkte jag och älsklingen till mina föräldrar där mamma hade gjort påsk (vilket ni ser på påskkärringen brevid Joakim på första fotot), där grillade vi och åt , jättegott. Bror Andrej kom dit också. Sen spelade vi Bingolotto men vann ingenting, men trevligt iallafall. Åkte hem strax före 21.00 och kollade på Big Brother, sen har vi suttit och letar runt lite efter möbler på Internet, för i morgon ska vi iväg och kolla på nytt boende. Ska bli så spännande och underbart att bli sambo med Joakim, min fina älskling. 

Så nu blir det snart sovdags, så man kommer upp i tid i morgon. Dock är det fullmåne inatt så får se om man kommer kunna sova något. Bjuder på lite kort från idag här under.. Godnatt! 

 Joakim vann över mig på 3 matcher Fia med knuff.
 Grillat, jag är duktig som börjat äta kött. 

 En liten Alice som ser helt konstig ut.
 Bingolotto-mys i soffan
Jag älskar dig Joakim!

Inga kommentarer: