onsdag, april 20, 2011

2011-04-20

Godkväll! Tänkte skriva några ord innan vi hoppar ner i sängen för att sova. Idag har min kusin David och hans tjej Erica varit här och hälsat på sen har jag och älsklingen storstädat här hemma, jag har varit på möte m.m Nu på kvällen har Jocke varit hos bror och spelat tv-spel så har haft lite ensamtid här hemma, hårinpackning, ansiktsmask och en låååång dusch. 

Måste berätta vad Jocke gjorde inatt, klockan var runt 03:30, då skrek han rakt ut och hoppade upp från sängen och sa att det var en stor spindel med håriga ben mitt i sängen. Så gick han till dörren, så sa jag "men tänd lampan då?!", Då sa han "nej men tror det var i drömmen." 

HAHAHAHAH!!

I morgon ska vi iväg och storhandla mat, så vi har gjort fint i kyl, frys och skafferi idag. Så vi hörs i morgon eftermiddag, då kommer det recept på kladdkaksmuffins vi ska göra m.m


Inga kommentarer: