måndag, april 18, 2011

2011-04-18

Hej! Sorry för dålig uppdatering men jag är så kär, i världens finaste och bästaste kille Joakim. Han har bott här i 1 månad nu som ni kanske märkt, vilket medger dålig uppdatering men lovar att skärpa mig. Vilket man sagt flera gånger va?

Idag har vi gått upp i tid, åkt och kollat på nytt boende. JAG SKA BLI SAMBO inom kort tid. Helt överlycklig, längtar så otroligt mycket. Äntligen börja framtiden med den rätta mannen i mitt liv, känns dom det är nu livet börjar. Tack Joakim för att du förgyller mina dagar med skratt och kärlek. 

Annars idag har det inte hänt så mycket, har städat lägenheten och tvättat och tog mig nyss en dusch. Älsklingen har umgåtts med bror Andrej idag, han är hemma om 10 minuter så nu ska jag avsluta detta inlägg och blåsa håret snabbt sen ska jag pussa sönder min älskling när han kommer hem, Ha en bra kväll! 

Jag och min kärlek..

Inga kommentarer: