torsdag, augusti 21, 2008

Torsdag.

Åh va den här veckan gått fort, i morgon är det redan en ny helg som väntar. Händer mycket roliga saker då. Det ska ni få reda på i morgon då jag vet att alla planer är klara.

Idag regnar det ute, men i morse vid 10:00 när jag gick upp var det fint väder ute. Jag som tänkte gå ut och gå, men det kanske blir bättre väder senare idag.

Nu har jag iaf ätit frukost, vart hårdmacka och en smoothie. Nu ska jag fixa mig sen ringa Richard för vi ska till skolan och hämta papper eftersom vi aldrig gick dit igår. Sen blir det att plugga på eftermiddagen, men det gör jag nog hemma.

Jag som sa att ni skulle få höra massa intressanta saker idag. Det blir nog inte riktigt så, men ni ska få höra lite saker ja ska iväg på sista helgen den här månaden. Men det blir när jag kommer hem från skolan!

Lite andra saker som jag ska göra idag....

  • Ringa Hoforshus och höra vart det finns lägenheter lediga på Göklund i Hofors.
  • Ringa GusstN och höra hur helgens planer ser ut.
  • Fixa i ordning bloggen så den ser BRA ut och det inte är massa onödiga saker som visas.
  • Gå med Richard och skriva in mig på Arbetsförmedlingen. (Kanske blir i morgon)
  • Skriva CV-n som ska skickas iväg till lite arbetsplatser.
  • Skriva ihop ett schema hur jag ska lägga upp skolarbeterna så jag får det klart fort. + kolla runt på nätet om jag hittar nån fin almenacka jag kan köpa.


Inga kommentarer: