söndag, augusti 17, 2008

THE EYE!!

Nu har jag kommit hem från filmkvällen med tjejerna hos Ann-Marie. Jenny och GusstN kom först och hämtade mig så åkte vi och handlade lite, sen åkte och hämtade Ann-Marie och sen till Time och hyrde film. Det vart The Eye.
Filmen handlar om en tjej som vart blind i 5 års ålder, Jessica Alba som spelar huvudrollen. Iaf så typ 15-20 år senare (kommer inte ihåg riktigt) så vill hon byta hornhinna så hon kommer kunna se igen. Operationen gick bra men hon börjar se oförklarliga saker som t ex några väsen från "andra sidan" (döden) som hämtar människor när dom dör. Hon ser döda människor och hon kan se när någon kommer dö. Till slut vill hon försöka ta reda på vem donatorn var, det var en tjej som tagit livet av sig och jag ska väl inte berätta så mycket mer för er som vill se filmen själv. Det slutar med att hon är med att hon är blind igen men hon är lycklig.
Berättade jag för mycket om filmen nu? SE DEN säger jag bara!

Inga kommentarer: