tisdag, augusti 12, 2008

Tisdag!

Nu har jag kommit hem från Hofors hälsocentral. Var där 10 i morse så gick upp vid 9 tiden för att hinna äta en macka först. Var där angående att jag inte haft mens på hur många månader som helst så man börjar ju undra om det är något hormonfel men det trodde dom inte att det var. Fick lämna 4 rör blod och dom lyssnade på hjärtat och blodtrycket och sånt. Gjorde även gaviditetstest. Får väl se när dom hör av sig om provsvaren för blodet jag lämnade.
Efter sjukan var jag och mamma in och handlade på Ica supermarket. Köpte lite frukt och grönt. Sen när vi kom hem packade in matvarorna och gick ut och gick i nästan 40 minuter.
Det här ska jag göra nu!
1. Plocka undan alla kläder i mitt rum och bädda sängen.
2. Äta mat.
3. Ringa HoforsHUS angående en lägenhet jag är sugen på att flytta till.
4. Duscha och göra hårinpackning.
5. PLUGGA massa.
Vi hörs när jag gjort detta!



Inga kommentarer: