lördag, augusti 09, 2008

Do you remember?

Jag hoppas att du klickar in på min blogg och ser det här, men jag tror inte du läser min blogg. Vet inte ens om du har en dator längre.
Det var så länge sedan vi umgicks som vi gjorde förr, jag saknar tiden i rönningen ibland och allt vi gjorde. När vi skolkade i högstadiet och var jätterädd för vår mentor. Alla kvarsittningar vi hade då vi inte gjorde läxorna utan körde hänga gubbe på tavlan. Kommer ihåg den dagen du sa att du skulle flytta, det var på jullovet när vi gick i 8:an. Kommer ihåg hur vi satt och kramade varandra i din farmors säng och sa att vi aldrig får förlora kontakten, att vi skulle umgås lika mycket fast du flyttade. Hur är det idag? Vi har träffats högst 10 gånger på 5 år. Förut sov vi hos varandra varje dag och umgicks varje dag. Det känns verkligen att man blir äldre, alla hittar nya kompisar och går vidare i livet.
Låten över var vår favoritlåt ett tag, vi kunde den utantill. Jag hittade den nyss och kom och tänka på dig.
Jag saknar dig Michaela Sundqvist! <3>Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Inga kommentarer: