måndag, augusti 11, 2008

Solen skiner!

Det är första gången på över en vecka solen skiner idag. Så underbart skönt, fast det har regnat tidigare. Jag blir glad av solen.
Fast just nu skulle jag helst bara vilja ha regn för jag har inte tid att vara ute i solen. Det ända som gäller för mig hela tiden nu är att plugga. Ni ska få veta veckans planer senare idag. Men nu först ska jag göra mat, det blir nudlar, wookgrönsaker och kycklingbitar ihopblandat. Det är gott med thaimat, speciellt när man gör själv.
Senare ikväll händer inte så värst mycket, ska läsa lite och blogga en massa. Ni ska få lite bilder senare också på mig. Men nu först blir det att göra mat!
Hörs snart igen.
Justja, min kompis Caroliné sa till mig att det inte har gått att kommentera i bloggen för jag har haft något intryckt så bara folk med blogspot kan kommentera, men nu har jag tagit bort det. Så ni som vill kommentera, DO IT!

Inga kommentarer: