fredag, mars 03, 2017

NEW IN..

Ville bara dela med mig om lite produkter jag nyligen fått hem och kan verkligen rekommendera dessa. Alla produkter har jag fått i mina Glossyboxar och har du frågor om det lämna gärna en kommentar eller kika in via denna länk : Glossybox . 

Jeanne Arthes  "Léau De Rose".
En parfym från franska parfymhuset Jeanne Arthes. Doften är feminin, fräsch och sofistikerad.  
Originalprodukt 30 ml / 240 kr. 

Jag tycker den luktar väldigt gott , den doftar verkligen kvinna och passar utmärkt nu till våren då solen kikar fram men det ändå är kallt och grått.


Mudmasky "Facial Detox Purifying Recovery Mask"
Ansiktsmask med naturliga ingredienser som marockansk lera. Rengör på djupet samtidigt som den återfuktar och balanserar pH-värdet. 
Orginalprodukt 60 ml / 660 kr.

La Theorie Des Volcans "Noir Eternae Youth Potion, Face Scrub.
Skrubbmask som innerhåller en vulkanisk naturlig formula som genom ett trollslag fångar upp föroreningar, rodnader och avlägsnad döda hudceller. Krämen ändras från vit till lila vid applicering och gör huden ren och fräsch.
Orginalprodukt 30ml / 290 kr.

Båda dessa är riktigt bra, har testat den till höger med vulkanisk formula mer än den andra och man verkligen känner hur len huden blir och fräsch. Dessa ansiktmasker/skrubber håller verkligen vad dom lovar och med tanke på liten förpackning och dyrt pris så kan man nästan räkna ut själv att dom verkligen är bra. 


























Pick And Pinch "Eye Lash Curler Rose Chopper"
Erogonomisk fransböjare designad med en speciell vinkel för att passa alla ögon. Silikongummidynorna ger ett skonsamt tryck för att få en naturlig böj på fransarna. Dina ögonfransar kommer förbli i perfekt form hela dagen. 
Orginalprodukt: 250 kr

Denna ögonfransböjare är verkligen inte i min prisklass när det kommer till ögonfransböjare men kan säga att den är lätt att använda , verkligen skön att hålla i och dynorna på den är mjuka och det ger ett bra resultat. Ska bli intressant att använda denna framöver och se hur länge den håller sig fresch. Vissa blir äckliga och dåliga ganska fort. Dock använder jag inte fransböjare så ofta. 



Bildresultat för beauty quotes

Inga kommentarer: