fredag, mars 31, 2017

NYHET - Frödinge frysta smådesserter..

I sammarbeta med Buzzador har jag fått testat dessa små desserter ifrån Frödinge. Det finns i tre olika smaker och kommer i 2-pack.

-Chocolate Crunch : Chokladmousse med krämig chokladganache, mjuka fudgebitar och bitar av kanderad mandel.
-Cheescake Fusion : Len cheesecakemousse med syrlig passionssås och knapriga kakbitar.
-Toffee Crumble : Len toffeemousse med kolasås, knapriga kakbitar och bitar av salt mandel. 

Jag valde att testa Cheescake Fusion då jag är nötallergiker och de andra två innehåller det. Jag tycker den var riktigt god, bra smaker och passionssåsen var riktigt syrlig och söt som passar perfekt till kakbitarna. Dock är dom små men man behöver inte mer till efterrätt, utan denna förpackning räckte gott och väl då smakerna var så goda ihop. Jag önskar jag kunde prova de andra smakerna för jag kan tänka mig att dessa med choklad och nötter är riktigt goda.

Har ni provat denna nyhet? Om inte så borde ni köpa hem det till helgen som efterrätt, Ser fram emot att äta denna med passionssmak som dessert en sommarkväll efter man grillat. Helt klart en ny favorit hos mig. 



#smådesserterbuzz #buzzador #frödinge

Inga kommentarer: