fredag, mars 10, 2017

Friday Im in love..

Hej allesammans! Nu är det helg igen och denna vecka har gått oerhört fort och idag jag har hunnit med massor så det känns riktigt bra. Jag har märkt att när jag gör massa saker på dagarna så mår jag så mycket bättre. Solen har skinit hela dagen och balkongdörren har stått öppen så katterna har vart ute och solat hela dagen. Jag har hunnit med psykologsamtal och sen städat hela lägenheten från golv till tak så nu luktar det otroligt gott hemma och man är redo att slappa i helgen..

Tänkte bara skriva några rader, sitter hos föräldrarna just nu och ska äta tacos här med min bror och hans två barn. Måste bara visa några kort från veckan, min katt Stewart vart riktigt söt med stort öga i snapchat filter, bjuder på en bild på mig själv också, haha.

Förresten, någon mer som känner att våren är på väg? Dock så ena dagen snöar det och andra smälter det bort. Nu får den snö som finns ligga kvar tycker jag tills den ska smälta bort inför sommaren. Jag åt jordgubbar i vecka och gud så jag längtar till sommaren, värme, sol, stränder, jordgubbar, sena kvällar ute, grilla med vänner m.m

Hoppas ni alla får en fin helg. 



Inga kommentarer: