tisdag, april 12, 2016

The weekend..

Godmorgon alla där ute! Klockan har inte ens slagit 06.00 och här sitter jag med datorn i mitt knä hemma hos Malin. Vi har haft filmkväll och massa mys och nu börjar dagen, hoppas på sol idag men ser så ut då det är helt klart ute redan.

Tänkte skriva lite igår om helgens bravader men fick ej tid till det då jag sov länge, städade och tvättade hela dagen. Men i fredags var jag hos mina föräldrar en vända och spontana som jag och Malin är så drog vi på bio 1,5 timme innan den började och ja, jag bor i en liten håla där det ej finns biograf så länge man inte vill vänta ett halvår innan filmerna kommer till folkets hus. Så iväg drog vi, vi såg 10 cloverfield lane och det var de sämsta filmen vi någonsin sett. De sista 10 minuterna hände det saker man ingenting höll ihop vad dom sa. Dom pratade om att det var krig i världen m.m men det kom nå aliens och anföll, sen rätt som det var va det krig igen med massa länder inblandade. Fattade ingenting för hela handlingen var fuckad, INTE värd att se kan jag säga men det var trevligt att gå på bio och umgås iallafall.

I lördags gjorde jag och Malin middag, vår favoritmat ... tacos såklart. Sen satt vi och spelade skipbo m.m resten av kvällen och i söndags rann jag omkring i Dalarna med GusstN (Malin) och käkade lunch vid vattnet ute i solen.

Haft en mycket bra helg och än så länge är början av veckan helt okej. Lite trött nu men idag blir det lugnt, ringa lite samtal och möte på eftermiddagen. Hoppas på en bra vecka nu. 


Inga kommentarer: