torsdag, april 21, 2016

Soon and very soon..

Just nu sitter jag och ser på när min bror blir "plågad" med tatueringsmaskin. Man blir ju såååå sugen på en ny. 

Igår var det full rulle hela dagen, avslutade dagen med premiärgrillning hos mig med Malin, så mysigt och gott att chilla och grilla ihop. Det känns att sommaren är påväg även fast det snöade i förrgår, haha! Ska skriva årets to-do sommarlista och dela med mig av, den kommer inom kort. 

Tänkte visa kort på mamma och pappas nyckelskåp jag målade , tog 20 minuter, hade ingen vanlig pensel så satt med en sminkborste och målade, det gick skapligt faktiskt. Syns kanske inte så bra på bilderna men. 

Nu ska jag fortsätta lyssna på ljudet av tatueringsmaskinen , sen får vi se vad dagen har erbjuda, ikväll är det rep med kören iallafall. 

Inga kommentarer: