måndag, april 18, 2016

LOVE BEING IN THE WOODS..

Hej allesammans! Det var snart en vecka sedan jag uppdaterade sist. Förra veckan var det full rulle varje dag, sov dåligt och därav ingen uppdatering. Men nu är jag tillbaka. 

I helgen har jag spenderat mesta tiden utomhus i skogen, vart ute och promenerat massa och fotat. Drog iväg i fredags och grillade korv med Malin, Emelie och GusstN (Malin), kvällen slutade på äventyr med Micke, Max, Jenna och GusstN i Dalarnas urskog. I lördags var jag, GusstN och Fredrik iväg och letade geocaches i Avesta halva natten och igårkväll bjöd jag hem GusstN på mat och film, vi såg The boy som alla pratat om att den är sååå läskig, det handlar om en tjej som ska vara barnvakt åt en pojke, men det är en docka hon är barnvakt åt. Den var okej men inte ett dugg läskig och jag brukar vara rädd för skräckisar annars. Såg även Deadpool, den var rolig men hände inte så mycket. 

Nu ska jag hänga tvätt, laga mat och se på någon film, om jag hittar någon bra. Här under kommer en liten video som inte vart som jag ville och lite kort från i helgen. 



Inga kommentarer: