torsdag, februari 28, 2013

Sometimes you just gotta learn to deal with it

Hello dear friends! Hoppas ni har haft det bra och har det bra sen jag skrev något här sist.
I Fredags drog jag, Siri, Angelica, Eva och Emma och handlade massa mat och gotta sen åkte vi till Österfärnebo och väntade in resten av Tanzania gänget så hade vi ett stoooooort hus med 30 rum och massa därtill där vi sov en natt, åt god mat, spelade gitarr och sjöng tillsammans på kvällen. Var en riktigt mysig kväll.
Jag är ledig hela denna vecka så jag har umgåtts med alla Tanzania brudar,vi har shoppat och vart ute och ätit, sen igår kom alla tjejerna till mig så åt vi middag, spelade spel och drack vin. Var trevligt tills någon ringde så väktaren kom och sa till oss att knipa käft, haha! Skrattretande.. I veckan har vi även haft en riktigt rolig spelkväll hos mig, Jag, Siri, Cathrine, Lina, Johnny, Beatrice och Henke, värsta gänget och så jävla roligt.

Nu sitter jag hemma med Cathrine och Beatrice och ska äta lite mat och se på en film, om vi får igång det förbaskade datorn som är ikopplad i tvn. Sen blir det plugga lite, evt hos Siri i Sandviken eller hemma här. Haft så fullt upp hela lovet, sovit varannan dag hos Siri och sen hon här hos mig och gjort en massa saker, har inte blivit något pluggande alls så känns som det är ett MÅSTE även om allt annat känns lockande. 

Ska försöka uppdatera lite i helgen med bilder och så. 



Inga kommentarer: