onsdag, februari 13, 2013

2013-02-13

Hej! Just nu sitter jag i skolan, lärarna är sjuk så att studera utan föreläsningar m.m är lååååångtråkigt. Speciellt när man är klar med allt och förväntade sig att få nya uppgifter idag. Men men, man ska inte klaga fast det börjar dra ihop sig med veckor och jag som blir borta några veckor i Afrika missar en hel del på flera kurser så måste ligga i rejält nu.

Idag efter skolan ska vi träffas med Tanzania gruppen för att fika och träffa Karin som ska berätta om Tanzania m.m hon kommer resa dit redan nästa vecka för ett liknande projekt så ska bli intressant att höra lite. Efter det ska vi samlas och planera lite saker inför resan, som t ex lektioner vi ska hålla på skolan vi ska vara på i Njombe m.m och jag som är ledare över gruppen lär vara med. :)

Ska träffa min bror idag också, åka förbi mamma och pappa sen hälsa på Maöin som flyttat så jag får se hennes lägenhet och träffa hennes två katter som är syskon till min lilla stewart jag har hemma.
Kanske skriver senare också!


Inga kommentarer: