fredag, juli 06, 2012

NYTT TILL LÄGENHETEN

Hallå! Jag är helt slut i mina ben, armar och fötter. Jag och pappa har moppat, dammat och grejat kök , toalett, hall och sovrum för vi har köpt nya möbler till lägenheten. Har hållt på sedan 9 i morse. Burit massa tunga saker och allt. Nu är det sängen som ska sättas ihop, 2 stolar är kvar i köket att fixas sen ska jag ta ut alla kartonger och börja gå igenom vardagsrummet. Är så mycket saker jag vill ta bort ifrån vardagsrummet men det går inte utan att Joakim hjälper till med alla kablar och sånt och han är inte hemma nu.

När jag har pengar någon gång ska jag köpa ett vitt vitrinskåp och en vit tvbänk till vardagsrummet så allt matchar, har allt i svart nu så det är tråkigt. 

Någon som har tips vart man kan köpa billiga och snygga tavlor till sovrum?


Detta köksbord är nu mitt! 

Inga kommentarer: