onsdag, juli 04, 2012

2012-07-04

Hej! Nu var det länge sedan jag skrev men har haft fullt upp och en massa blandade känslor. Men det ska bli ändring, i morgon kommer det upp bilder på lite saker jag köpt m.m

I förrgår var jag och Eva ut och åt middag på Monrose i Sandviken sen åkte vi på bilbingo, det var så roligt. Idag har jag sålt min säng så nästa vecka ska jag köpa en ny. ska även köpa nya köksmöbler och tvbänk sen tapetsera om i sovrum och vardagsrum. Jag och Eva var till  Valbo köpcentrum  idag och sprungit omkring. Köpte piercingsmycken, 2 armband, underkläder, leggings, klänning, hårfärg, mascara, hårband och lite smått. Kommer upp bilder i morgon!

Efter shoppingen åt vi på subway, första gången för mig och guuuuuud så gott det var. Sen åkte vi hem till Eva så klippte jag henne. Nu väl hemma har jag haft lite hemmaspa med ansiktmask, fotbad m.m 
Ska väl försöka sova nu, klockan är redan 02.22 men jag är så pigg. 

I morgon kommer tidsinställda inlägg upp men då bland annat det jag köpt idag. För jag ska luncha med syrran sen ska jag och Eva in till Gävle en vända sen ska vi hem till henne och baka cupcakes. (Hennes blogg finner ni till vänster under "jag besöker")  GODNATT!!

En söt Peavey som solar sig.. 

Inga kommentarer: