söndag, juli 15, 2012

2012-07-15

Hallå! Kan ni tänka er att denna dag alltid varit spänd och nervös i yngre dar då man inte visste vad man skulle få i födelsedagspresent och man skulle ha kalas och familj och vännerna skulle fira en. Idag sitter jag ensam hemma i min stora fina lägenhet med två katter, det är dåligt väder ute och jag ska snart hoppa in i duschen sen tvätta hela kvällen, det är söndag och dom flesta vännerna vill bara vara hemma så finns ingen att spendera denna trökiga och gråa dag med.

Åren rinner iväg, jag fyller 23 år i morgon och vet knappt vad jag vill med livet. Har en del planerat men man vet inte hur det ser ut när den dagen väl kommer. Jag har så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud nu så jag vet varken in eller ut. 

På Tisdag börjar jag iallafall hårdträna och ska börja gå på diet, det är en sak som är säker iallafall. Sen i veckan lär jag planera högskoleutbildning, vilka kurser eller program jag vill läsa och vart. Dom jag väljer mellan är Falun, Gävle, Uppsala eller i Tyskland eller England. Ska bli intressant att se vart jag hamnar till slut.

Ska ta mig en lång dusch nu och försöka att släppa alla tankar! 

Inga kommentarer: