söndag, juli 29, 2012

2012-07-29

Tiden rinner iväg och det är två dagar kvar på Juli månad, mindre än fyra veckor kvar tills skolstart och nu först har den "riktiga" sommaren med värme kommit, hoppas den kommer stanna så man kan få lite fin brun färg på sig också innan skolan börjar, för en utlandsresa finns det ju inga pengar till.

Har även en sak att berätta för er angående min framtid, eller iallafall en litenlitenliten del av min framtid, men det säger jag inget om förns det är klart och jag bestämt mig. 

Lovade er bilder från Åland, dock tog jag inte så många men ska visa dom någon dag för er. Nu ska jag snart mata kattungarna, med nappflaska som dom äter från sen blir det film och senare kanske ut på liten äventyr, man vet aldrig vad som händer. Ha det bra så länge!

Jag & Emelie i bilen påväg till Åland.

Inga kommentarer: