torsdag, februari 18, 2010

VARDAGSALKOHOLIS?

Kom hem för en stund sedan från mamma och pappa. Har tändt massa ljus hemma här nu i vardagsrummet, mysigt. Tobias spelar lite på sin dator, ÄNTLIGEN funkar den. Det blir Halv 8 hos mig om 15 minuter och efter det blir det GLEE som vi ska kolla på och äta lite chips, mysigt.

Nu sitter man här med en Bailys iallafall, är ju bara 1 klunk men smuttar på den, en isbit ligger också i såklart. Köpte ju 1 liter på båten, gott att ta sig en ibland och idag passar det perfekt.
Under reklamen på Halv 8 hos mig ska jag berätta om det där jag skrev tidigare idag, pinsamt det blir för den där personen men det är inge illa menat, ganska sjuk sak som jag vill dela med mig av till er bara, ni kommer få er ett gott skratt, så kolla in här runt 19:45. HAHA

Bailys Caramell, Orginal och Mint.
Jag köpte Orginal men Carmell låter också gott, kanske lite för sött för min smak.

Inga kommentarer: