onsdag, februari 10, 2010

100210

Godmorgon! Har precis ätit lite, sminkat mig och ska leta kläder nu sen locka mitt hår, ska iväg på arbetsintervju kl 14:30 så är skapligt nervös. Har pratat med Doris på Miroi att jag inte kommer på grupputbildningen idag och hon gav mig tusen tips hur jag ska göra på intervjun, hon är verkligen en bra människa som hjälper en hur mycket som helst, innan vi la på sa hon "ring eller smsa mig sen hur det gick, du kan smsa hela natten vettu." Haha, så jäkla härlig människa.


När jag kommer hem sen ska jag och Tobias va med Cia, hon fick körkort idag så vi ska ut och sladda lite. Ska nog ner och byta bil hos mamma och pappa så vi kan ut och slira lite också, är perfekt väglag för det nu, dock ska vi inte köra in i ett träd och bryta handleden, haha!
På tal om det, ska sätta på mitt handstöd nu, igår hade jag så ont så jag grät.



Hörs senare gott folk!

Inga kommentarer: