lördag, februari 20, 2010

MELODIFESTIVALEN

Åh jag har haft en underbar Lördag, har spelat massa familjespel med Tobias, lekt med katterna, vart ute i snöovädret, fikat gott och kollat på tv.

Nu på kvällskvisten åkte jag och Tobias och handlade, åkte hem en vända och sen hämtade vi pizza som vi nyss åt.

Nu blir det spela spel och sen Melodifestivalen med mamma! Skönt att ta det lugnt och bara kolla på tv, spela spel m.m utan en massa måsten hela tiden. Älskar verkligen helgerna då man kan spendera en mysig morgon med älsklingen, äta lunch och dricka kaffe på eftermiddagen, göra middag tillsammans på kvällen och sen kolla på tv innan man går och lägger sig. På veckorna är det så ensam om jag bara är hemma.

Nu ska jag njuta av denna Lördag så om det inte kommer upp något intressant i mitt huvud att skriva om så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer: