tisdag, februari 02, 2010

100202

Godkväll! Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Hämtade Cia (cecilia) runt 11 tiden sen åkte vi till Sandviken och hämtade Tobias, sen åkte vi till DollarStore och jag köpte massa fina ljusgrejer och 2 tavlor, sen åkte vi 3 och åt lunch på Maragoni, Bakad potatis, muuumsigt. Sen släppte vi av Tobias och vi åkte runt lite i Sandviken, sen hämtade vi Tobias och åkte till Valbo. Jag köpte två par leggings, massa smink, krämer, en t-shirt och ett par jättefina jeans åt Tobias.
På vägen hem åkte vi till Wolle i Sandviken och snackade lite och sen handlade vi mat. Släppte av Cia nyss och kom precis hem.

Nu kommer brorsan hit för att mäta om tvättmaskinen passar sen kommer mamma och pappa hit och fikar snart. Sen blir det mat och mys hela kvällen. Ni får se bilder på ALLTING i morgon på det jag köpt och på lägenheten också!

GRATTIS älskling till KÖRKORTET
Äntligen har du fixat det, duktiga du.
Han klarade uppskrivningen igår på första försöket och sen uppkörningen idag på första försöket.
SÅ DUKTIG min älskling är!
Nu du svärmor så kommer vi ner och hälsar på snart!

Inga kommentarer: